تور کیش و دیدار مدیرعامل سازمان کیش با مردم!

+0 به یه ن

تور کیش و دیدار مدیرعامل سازمان کیش با مردم!

دکتر مونسان در تور کیش زحمت زیادی کشیده است و به عنوان مدیر عامل سازمان تور کیش وظیفه ی خود را به درستی ایفا می کند. دکتر امروز جلسه ای با مردم داشته است که مشکلات آنها را بررسی کند و سعی کند در راستای قوانین و ضوابطی که به وی اجازه می دهند مشکلات مردم تور کیش را رفع و سازماندهی کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آقای علی اصغر مونسان از ساعت ۱۷ امروز دیدار صمیمی و دوستانه ای با مردمان بی نظیر تور کیش داشته است و از مشکلات وی جویا شده است تا با بررسی های لازم و ارائه راهکارهایی در چهارچوب قانون مشکلات را مرتفع کند. مهندس امروز به ۲۸۰ درخواست مطرح شده از دوستان و شهروندان تور کیش پاسخ داده است و قرار است آن را پیگیری کند. کیش نتس ارائه دهنده بهترین اخبار و مناظر تور کیش

مشکلات مردم تور کیش و جزیره کیش در زمینه های مسکن، زمین، وضعیت معیشتی، تسهیلات بانکی ، ارائه طرح واشتغال می باشد که مهندس در پی این موضوع می باشد که بتواند این مشکلات را در اسرع وقت پیگیری کند و پاسخ آن ها را به مردم برساند. جزیره و تور کیش همیشه آمادگی لازم را برای جذب توریست و گردشگر دارد. از زحمت های مهندس مونسان تشکل لازم بعمل می آید.

منبع : تور کیش



  • [ ]